Έβλεπα την ανιψιά μου κρυφά να καρφώνεται με βία από τον φίλο της και άναψα … Είναι κακό;



Είμαι η Αντιγόνη και έχουμε ένα οικογενειακό σπίτι στην Χαλκιδική που πάμε και κάνουμε διακοπές. Στο σπίτι αυτό υπάρχουν τρία δωμάτια και όταν συμπέσουμε παίρνει ο κάθε ένας το δικό του για να μην υπάρχει θέμα στην ομαλή διαβίωση.

Για να μη σας κουράζω μία βραδιά πήγα για ποτό με τις φίλες μου έξω και γύρισα γύρο στις 3 το βράδυ πηγαίνοντας στο δωμάτιο μου άκουγα κάτι θορύβους που δεν πολύ κατάλαβα τι ήταν. Έτσι Πλησίασα στο δωμάτια της ανιψιάς μου, και διαπίστωσα ότι είχε ήρθε το βράδυ για να μείνει εκεί με τον φίλο της αλλά είχε ξεχάσει να με ειδοποιήσει ή δεν υπολόγιζε να με βρεί εκεί.



Έτσι άνοιξα δειλά δειλά την πόρτα και το θέαμα που είδα ήταν πραγματικά απίστευτα ξεσηκωτικό.

Πριν ανοίξω ολόκληρη την πόρτα είχα δεί την ανιψιά μου που είναι πραγματικά θεά να είναι στα τέσσερα και τον φίλο της να της τραντάζει όλο το κορμί με τεράστια δύναμη. Η Σταυρούλα γενικά είναι πολύ σέξ
@ι γυναίκα και με απίστευτο σώμα που κολάζει τους πάντες αλλά ποτέ δεν το έπαιζε μυξοπ
@αρθένα μιλούσε άνετα για την σεξ
@ουαλική της δράση χωρίς κόμπλεξ. Ενώ είδα αυτή την σκηνή για κάποιο περίεργο λόγο δεν έφυγα αλλά είχα κρυφτεί όσο γινόταν και χάζευα το σκίσιμο της ανιψιάς μου.

Στην συνέχεια ενώ το αγόρι της δεν έλεγε να δείξει καθόλου τρυφερότητα και συνέχιζε να την παίρνει με ένταση η Σταυρούλα του ζήτησε να γίνει ακόμα πιο σκληρός και αυτός άρχισε να τις χαστουκίζει τα κωλομέρια με δύναμη και να της πατάει το κεφάλι με το ένα πόδι. Εγώ είχα πραγματικά ανάψει ενώ χάζευα του μορφασμούς του προσώπου της Σταυρούλας που πραγματικά έδειχνε να ζορίζετε πολύ και να πονάει από το σε
@ξ που τη έκανε ο φίλος της.

Μέσα σε λίγα λεπτά και ενώ η ένταση όλο και ανέβαινε η Σταυρούλα άρχιζε να φωνάζει αρκετά δυνατά αδιαφορώντας αν υπάρχει κάποιος στο σπίτι, να συνεχίσει να την σκίζει και να την κάνει να νιώσει υποταγμένη. Φυσικά αυτός άλλο που δεν ήθελε και με αφορμή την καύλα άρχισε να της ανοίγει τον κώλο με την ίδια ένταση και βία όπως πρίν.

Τότε η Σταυρούλα άρχισε πραγματικά να δυσκολεύεται και να πονάει άλλα φαινόταν να το απολαμβάνει . Αυτό κράτησε μερικά λεπτά ακόμα όταν αυτό άρχισε να μουγκρίζει και τελικά η ανιψιά μου έπεσε στα γόνατα και τον κατάπιε ολόκληρο χωρίς κανένα δισταγμό.

Πραγματικά μετά από αυτό που είχα δεί είχα ανάψει πάρα πολύ αλλά δεν ήξερα πως να κρύψω την αναστάτωση μου έτσι έπεσα στο κρεβάτι και περίμενα να έρθει το πρωί και να κάνω την ανήξερη.

Το πρωί τυχαία συναντήθηκα με την Σταυρούλα στην κουζίνα και με ρώτησε αν μου άρεσα οι επιδώσεις της στο κρεβάτι και αν της άρεσε αυτό που είδα.

Είχα ντραπεί πολύ αλλά πραγματικά της είπα την αλήθεια …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου