ΦΡΙΚΗ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ: «ΜΕ ΒΙΑΖΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΔΙΠΛΑΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ» ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ




Ανατριχίλα προκαλεί η κατάθεση ενός κοριτσιού που έζησε δύο χρόνια φρίκης μέσα στο ίδιο της το σπίτι καθώς ο πατέρας της, ο άνθρωπος που θα έπρεπε να την προφυλάσσει από κάθε κακό, τη βίαζε επανειλημμένα πίσω από την πλάτη της μητέρα της - Τι ισχυρίστηκε ο 47χρονος

Τα βασανιστήρια για το άτυχο κορίτσι, άρχισαν όταν ήταν 16 ετών. Σύμφωνα με τις ανατριχιαστικές περιγραφές της, όπως τις δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα "Espresso", ήταν Οκτώβρης του 2013 όταν επέστρεψε στο σπίτι της από το νυχτερινό σχολείο.
«Με φωνάζει ο πατέρας μου στο σαλόνι δείχνοντάς μου να καθίσω στα πόδια του. Εγώ πήγα, καθ' όσον όλα αυτά τα χρόνια συνήθιζε να με παίρνει αγκαλιά. Ξαφνικά, όπως με κρατούσε, άρχισε να με χαϊδεύει στο αιδοίο μου, αλλά εγώ δεν έκανα κάποια κίνηση για να το αποτρέψω γιατί έπαθα σοκ. Αμέσως μόλις συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί, έφυγα από την αγκαλιά του και πήγα τρέχοντας στο δωμάτιό μου».
Από εκείνη τη μέρα, άρχισε η φρίκη για την 16χρονη. Προτού φτάσει στον βιασμό, ο 47χρονος πατέρας της είχε ασελγήσει σε βάρος της και άλλες φορές ενώ την είχε υποχρεώσει να του κάνει σεξουαλικές πράξεις, λέγοντάς της «δεν πιστεύω να πεις τίποτα στη μάνα σου;».
Όπως εξήγησε η ίδια ο κύριος λόγος που δεν μιλούσε, ήταν ο φόβος προς τον πατέρα της και την αντίδρασή του, καθώς τον χαρακτήρισε ιδιαίτερα βίαιο και περιέγραψε ότι όταν ήταν 8 χρονών, τη χτύπησε με το τηλεκοντρόλ στο κεφάλι.
Η σεξουαλική κακοποίηση συνεχίστηκε σε πιο έντονο ρυθμό, καθώς ο πατέρας φέρεται να δρούσε ανενόχλητος στα δωμάτια της μονοκατοικίας.
«Ένα απόγευμα, ενώ ο αδελφός μου ήταν στο δωμάτιό του και η μητέρα μου έλειπε, ο πατέρας μου με κλείδωσε στο δωμάτιο. Θυμάμαι ότι πόνεσα πάρα πολύ. Σταμάτησε επειδή ξαφνικά ο μικρός μου αδελφός χτύπησε την πόρτα.
Άλλη φορά συνέβη όταν η μητέρα μου ήταν με μια φίλη της σε ένα εργαστήριο που έχει στον πρώτο όροφο και ο αδελφός μου κοιμόταν», πρόσθεσε.
Τελικά, μην αντέχοντας άλλο, το κορίτσι μίλησε στη μητέρα του για τη φρίκη που ζούσε. «Της είπα ότι πρέπει να κάνει κάτι σεξουαλικό με τον πατέρα μου. Με ρώτησε τι εννοώ και εγώ της είπα ότι με χάιδεψε ο πατέρας μου κι έμεινε άναυδη. Ύστερα από μέρες, της εξιστόρησα όσα μου είχαν συμβεί», κατέθεσε η κοπέλα στην Αστυνομία.
Αρνείται -σχεδόν- τα πάντα ο πατέρας

Από την πλευρά του, ο 47χρονος αρνείται όλες τις κατηγορίες και φέρεται ότι παραδέχθηκε ένα «αθώο» περιστατικό. Ωστόσο, αναφέρει το δημοσίευμα, δεν είχε πείσει ανακριτή και εισαγγελέα και μετά την ομολογία του, οδηγήθηκε στις φυλακές Τρίπολης.
«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η κόρη μου μού καταλογίζει αυτές τις πράξεις και μου κάνει τέτοιο κακό. Δεν ξέρω γιατί, αλλά θέλει να με καταστρέψει», ισχυρίστηκε ο πατέρας.

Το μοναδικό περιστατικό που παραδέχθηκε ο 47χρονος, ήταν το εξής: «Εκείνο το βράδυ ήμουν μεθυσμένος, μπήκα στο μπάνιο όπου βρισκόταν η κόρη μου, της είπα "έλα να σου δώσω ένα φιλάκι" μου είπε "δεν θέλω" και τότε τη χούφτωσα, τη θώπευσα στα γεννητικά της όργανα. Έχω μετανιώσει πάρα πολύ γι' αυτή την πράξη, ντρέπομαι και τη σύζυγό μου και την κόρη μου. Την επόμενη μέρα, όταν ήμουν πλέον νηφάλιος, ζήτησα συγγνώμη από την κόρη μου, αλλά μου είπε ότι δεν τη δέχεται», συμπλήρωσε ο πατέρας.

«Είχε γίνει βίαιος»

Η μητέρα έκανε λόγο για περίεργη αλλαγή συμπεριφοράς του συζύγου της. «Τα τελευταία τρία χρόνια η συμπεριφορά του είχε αλλάξει. Γίνεται λεκτικά βίαιος. Έχει χειροδικήσει κάποιες φορές εναντίον μου, όχι όμως σε ακραίο βαθμό. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα μπορούσε να είναι τέτοιος άνθρωπος, να κάνει κάτι τέτοιο στο παιδί του».

Στην ερώτηση πως επί δύο χρόνια δεν κατάλαβε τι συνέβαινε στο σπίτι της, εκείνη απάντησε ότι όταν κάποιος βρίσκεται στον πάνω όροφο, είναι αδύνατο να ακούσει τι γίνεται στον κάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου