Για ΠΡΩΤΗ φορά το παραδέχτηκε ΔΗΜΟΣΙΑ η Σκορδά: «Έφταιγα ΕΓΩ…Έκανα την κριτική μου και…»





Για ΠΡΩΤΗ φορά το παραδέχτηκε ΔΗΜΟΣΙΑ η Σκορδά: «Έφταιγα ΕΓΩ…Έκανα την κριτική μου και…»
ΔΕΙΤΕ το βίντεο που ακολουθεί…

To παραδέχτηκε και μάλιστα δημοσίως.

Την ώρα που όλα τα media ασχολούνται με το διαζύγιο της από τον Γιώργο Λιάγκα, η Φαίη Σκορδά δεν δίστασε να κάνει την αυτοκριτική της και μάλιστα on air.

Έτσι σήμερα έχοντας καλεσμένη την Καλομοίρα, η οποία της περιέγραφε τα λάθη που έκανε μετά το «Fame Story», η Σκορδά θέλησε να μοιραστεί με το κοινό μερικά δικά της σφάλματα.
«Δεν μπορούσες να πεις όχι να προστατέψεις τον εαυτό σου. Και εγώ το έχω περάσει αυτό, τα πρώτα χρόνια το ξέρεις πολύ καλά, δεν φταίει ο άλλος, φταις εσύ.

Εγώ και για μένα έκανα την κριτική μου, εγώ έφταιγα!»…

Δείτε όλα όσα είπε στο παρακάτω βίντεο:


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου