Μητέρα έτρεξε σε μαραθώνιο βγάζοντας γάλα από το στήθος της.





Χιλιάδες άνθρωποι στα social media έχουν ενθουσιαστεί με αυτή την εικόνα μιας μητέρας που έτρεξε μαραθώνιο, ενώ έβγαζε με αντλία γάλα από το στήθος της. Η Anna Young, μαμά ενός μωρού 5 μηνών η οποία ζει στη Γιούτα, έτρεξε στον ημιμαραθώνιο «Revel Big Cottonwood Half Marathon» την περασμένη εβδομάδα.


Και η φωτογραφία της όπου τρέχει ένω παράλληλα βγάζει γάλα από το στήθος της «σαρώνει» τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Η ίδια εξήγησε ότι θήλασε την κόρη της πριν ξεκινήσει την ημέρα του αγώνα, ωστόσο έφυγε από το σπίτι στις 4:30 τα ξημερώματα και η κούρσα άρχισε στις 6:45 π.μ.. Περίπου στα 8 πρώτα μίλια ένιωσε το γάλα να τρέχει από το στήθος της, και έβγαλε την αντλία για να το αδειάσει. Η ίδια έγραψε στο facebook ανεβάζοντας την φωτογραφία της: «Χθες έτρεξα στον ημιμαραθώνιο πέντε μήνες μετά τον τοκετό. Έπρεπε να φύγω από το σπίτι στις 4:30 π.μ. και ο αγώνας ξεκίνησε στις 6:45 το πρωί. Τάισα την κόρη μου πριν φύγω το σπίτι, έβγαλα γάλα με αντλία στα πρώτα 8 μίλια και την ξανατάισα όταν τερμάτισα. Κατάφερα και να τρέξω και να θηλάσω την κόρη μου και ευχαριστώ όσους με βοήθησαν».

Σε συνέντευξή της μετά τον αγώνα είπε: «Όταν έβγαλα την αντλία από την τσάντα ήμουν νευρική, αλλά ένιωσα ότι το γάλα έτρεχε πολύ και έπρεπε να το κάνω. Φοβήθηκα ότι κάποιος θα ερχόταν σε αντιπαράθεση μαζί μου, αλλά αποφάσισα να μην δώσω σημασία σε κανέναν. Μια άλλη γυναίκα στην κούρσα με είδε και με επιβράβευσε, κάτι που μου έδωσε κουράγιο. Ο αγώνας αυτός ήταν μια ευχάριστη εμπειρία. Τα τελευταία τρία μίλια ήταν ένας ψυχικός και σωματικός αγώνας για μένα, ένιωσα πολύ επιτυχημένη. Ήμουν ευτυχής όταν είδα τον σύζυγό μου και την κόρη μου, λίγα λεπτά μετά τον τερματισμό. Καθίσαμε μαζί και την θήλασα».

Αnna Young facebook

«Αυτό που θα ήθελα να πω σε άλλες μητέρες που θηλάζουν είναι ότι πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να κάνουμε τα πράγματα που αγαπάμε μαζί με τα παιδιά μας. Μην φοβάστε να θηλάσετε τα παιδιά σας όταν και όπου χρειάζεται. Μπορεί κάποιες να φοβούνται τις αντιδράσεις όταν θηλάζουν δημόσια, αλλά όσο πιο συχνά συμβαίνει τόσο πιο φυσιολογικό θα γίνει». Αnna Young facebookΑnna Young facebook Η φωτογραφία της Young έχει εξαπλωθεί στο διαδίκτυο, με πάνω από 11.000 μου αρέσει και πάνω από 2.000 κοινοποιήσεις.

Πηγή:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου