Συντετριμμένος ο Γιώργος Καπουτζίδης: «Μου λείπει πολύ, ήμασταν 12 χρόνια μαζί!»



Στο πέρασμα των χρόνων, ο Γιώργος Καπουτζίδης έχει αποκτήσει στενούς φίλους μέσα από τη δουλειά; «Είμαι πολύ τυχερός και ξέρεις γιατί; Είμαι πιστός φίλος, αλλά οι φίλοι μου είναι περισσότερο πιστοί σε μένα τελικά. Δεν είμαι ιδιαίτερα εύκολος άνθρωπος. Πολλές φορές είμαι στον κόσμο μου και καμιά φορά χρειάζεται οι φίλοι μου να με επαναφέρουν στο δικό μας κόσμο!» λέει γελώντας, ενώ μοιράζεται με τον Μαρίνο Βυθούλκα και τους αναγνώστες του περιοδικού People την επιθυμία του να γυρίσει όλο τον κόσμο.


«Λατρεύω τα ταξίδια. Με έχουν βοηθήσει να έχω ανοιχτή και πιο προχωρημένη σκέψη. Έχω δει διαφορετικές κουλτούρες και έχω ζηλέψει πράγματα, τα οποία εμείς δεν έχουμε καταφέρει να κατοχυρώσουμε ακόμα ως κοινωνία» παραδέχεται. Ένα ταξίδι που θα του μείνει αξέχαστο ήταν το road trip που έκανε το 2012. «Ξεκίνησα μόνος με το αυτοκίνητο από τις Σέρρες και στο Ελσίνκι συναντήθηκα με τον κολλητό μου, τον Γιώργο. Μέσα σε 37 μέρες περάσαμε από 23 χώρες. Τα ταξίδια είναι η μοναδική μου πολυτέλεια».

Ο Γιώργος ζει σε ένα διαμέρισμα στην Αγία Παρασκευή, με την αγαπημένη του γάτα, την Μπάλια. Μόλις του το ανέφερε ο δημοσιογράφος, το πρόσωπό του συννέφιασε.


«Η Μπάλια δυστυχώς πέθανε πριν από λίγες μέρες. Είχε μια μορφή λευχαιμίας και είναι μια στενάχωρη περίοδος για μένα. Μου λείπει πολύ, ήμασταν δώδεκα χρόνια μαζί. Τις τελευταίες τρεις μέρες ήταν στο κτηνιατρείο. Μάλιστα, ξεψύχησε την στιγμή που με κοιτούσε και της χάιδευα το κεφαλάκι. Είναι πολύ ωραία η αγάπη που δίνεις και εισπράττεις από τα ζώα. Αν βρεθεί στο δρόμο μου ένα ζωάκι αδέσποτο, ναι, θα το υιοθετήσω. Όχι, όμως, για να καλύψω το κενό της» λέει ενώ τα μάτια του είναι έτοιμα να δακρύσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου