Αληθινή εξομολόγηση: «Τρίο στο ταξί: Μπήκαμε με τη φίλη μου στο αυτοκίνητο και…»

Αληθινή εξομολόγηση: «Τρίο στο ταξί: Μπήκαμε με τη φίλη μου στο αυτοκίνητο και…»
Αληθινή εξομολόγηση: «Τρίο στο ταξί: Μπήκαμε με τη φίλη μου στο αυτοκίνητο και…»
Είχα βγει ένα βράδυ με κάτι φίλες μου και επειδή ήταν τα γενέθλια της μιας, είχαμε πιει, είχαμε γίνει λιώμα. Μετά από πολλές ώρες και αμέτρητα ποτά, ήρθε η ώρα να φύγουμε. Εγώ θα έφευγα με τη Μαρία, μια φίλη και συμφοιτήτρια που μέναμε κοντά και θα παίρναμε ταξί γιατί δεν ήμασταν σε θέση να γυρίσουμε

Η Μαρία ωραία κοπέλα, ψηλή, σαν μοντέλο ήταν και υπήρχε μια φήμη στη σχολή ότι ήταν βίζιτα. Καμία μας δε την είχε ρωτήσει ποτέ ευθέως, βέβαια αν και η οικογένειά της δεν είχε οικονομική άνεση, αυτή ερχόταν συνέχεια με καινούρια, ακριβά ρούχα και παπούτσια και πολλές φορές που της λέγαμε να βγούμε «είχε μια δουλειά». Εγώ βέβαια δε την έκρινα ποτέ κι ούτε με ένοιαζε αν ήταν όντως βίζιτα, γιατί κι εμένα μου αρέσει το σεξ και το κάνω σε κάθε ευκαιρία. Αυτή απλώς πληρώνεται κιόλας!

Τελοσπάντων, εκείνο το βράδυ που θα παίρναμε το ταξί, συμφωνήσαμε με τη Μαρία να καθίσουμε πίσω και οι δυο, γιατί ήμασταν ντυμένες με πολύ λίγα ρούχα και δεν είχαμε όρεξη να μας την πέσει κανένας ανώμαλος ταξιτζής. Μόλις όμως σταμάτησε το ταξί και είδαμε τον οδηγό, η Μαρία μου λέει ότι θα κάτσει μπροστά. Ο οδηγός έμοιαζε συνομήλικός μας, κούκλος, με τεράστια μπράτσα και εντάξει, άμα προλάβαινα θα καθόμουν εγώ μπροστά και θα ευχόμουν να ήταν τελικά ο ανώμαλος ταξιτζής που δεν θέλαμε αρχικά να πετύχουμε!

Του είπαμε πού θέλαμε να μας πάει, ήταν λίγο μακριά, κι έτσι μας έπιασε την κουβέντα μέχρι να φτάσουμε. Η Μαρία με πολύ επαγγελματισμό, οδήγησε τη συζήτηση στο πώς τον λένε, πόσο χρονών ήταν, πού μένει και τελικά, αν έχει γκόμενα και αν του έχει τύχει να κάνει σεκς με πελάτισσα. Κατευθείαν στο ψητό! Αυτός άλλο που δεν ήθελε, της είπε ότι του έχουν τύχει διάφορα αλλά όχι, σεκς δεν έχει κάνει ποτέ, αλλά δε θα έλεγε όχι αν του τύχαινε προφανώς. Ε τότε η Μαρία του είπε ότι ήταν η τυχερή του μέρα και έβγαλε έξω τα βυζιά της και του πήρε το χέρι και το έβαλε πάνω τους. Περιττό να πω ότι δε φορούσε σουτιέν και έσκυψε, έβγαλε τον π… του έξω και του έπαιρνε πίπα κι όπως έσκυψε και σηκώθηκε το φόρεμά της είδα ότι ούτε βρακί φορούσε. Προφανώς και δε θα φορούσε το Μαράκι! Εγώ έτσι τύφλα που ήμουν δε με ένοιαζε, ούτε σοκαρίστηκα ιδιαίτερα, οπότε κάθισα στο πλάι και παρακολουθούσα τη σκηνή. Αυτός της έλεγε ότι έκανε και γαμώ τα τσ…, πήγε να τρακάρει κάνα δυο φορές και τελικά τελείωσε πάνω της.

Αυτή, αφού τελείωσε με την π…, ξανακάθισε στο κάθισμα, άνοιξε τα πόδια της και χάιδευε το μ… της κι αυτός προσπαθούσε να κοιτάξει. Τότε της είπε ότι πρέπει να τη γ… και άλλαξε δρόμο για να πάει σε ξενοδοχείο. Εμένα ως τότε κανείς δε μου έδινε σημασία και είχα θυμώσει λίγο, γιατί κι εγώ είχα κ… με τη φάση και ήθελα κι εγώ να θέλει να με γ… ο ταξιτζής. Λες και άκουσε τη σκέψη μου, με κοίταξε από τον καθρέφτη και μου είπε ότι θέλει να μας δει να γλείφουμε η μια την άλλη και να μας π… και τις δυο. Επιτέλους, σκέφτηκα, με πρόσεκς ε! Βέβαια, δεν είχα ξανακάνει κάτι με γυναίκα, ούτε και είχα ποτέ την επιθυμία. Όταν φτάσαμε όμως στο ξενοδοχείο, βγήκαμε από το αμάξι και η Μαρία με έπιασε από το χέρι και προχωρούσαμε και ήρθε αυτός και μου έπιασε τον κ… κάτω από το φόρεμα και κ… κι άλλο, ήμουν και μεθυσμένη, οπότε δε με απασχόλησε καθόλου ποιος θα γλείψει ποιον. Ήθελα μόνο να πάμε σε αυτό το δωμάτιο!

Μπήκαμε στο ασανσέρ και η Μαρία με άρπαξε και μου έδωσε ένα γλωσσόφιλο, που με κ… περισσότερο ομολογουμένως κι ο τύπος μου σήκωσε το φόρεμα και έπαιζε με το στρινγκ μου και μου το τράβαγε πάνω και χωνόταν όλο μες στο μ… μου. Βγήκαμε από το ασανσέρ όπως ήμασταν, εγώ ημίγυμνη και η Μαρία σχεδόν με τα βυζιά έξω και πήγαμε στο δωμάτιο. Μας είδε ένα ζευγάρι που μόλις έφευγε αλλά κανείς μας δεν νοιάστηκε. Μπήκαμε στο δωμάτιο, η Μαρία πέταξε το φόρεμά της και έβγαλα κι εγώ το δικό μου. Ξάπλωσα στο κρεβάτι με ανοιχτά τα πόδια κι αυτός ήρθε και με έγλειφε, όσο η Μαρία έβγαζε και τα δικά του ρούχα. Έπαιζε το μ… μου με τη γλώσσα του και η Μαρία είχε έρθει στο πλάι και έγλειφε τα β… μου. Την έπιασε τότε, την έβαλε πάνω μου και της τον κάρφωσε, ενώ αυτή είχε βάλει όλο της το πρόσωπο μες στα β… μου και συνέχιζε να γλείφει και να φωνάζει. Σε κάποια φάση κατέβηκε πιο χαμηλά αυτή για να μπορεί να μου βάζει δάχτυλο και μου άρεσε πολύ η φάση. Έ… αυτός κι αυτή σηκώθηκε να πάει για μπάνιο και τον ανέλαβα εγώ.

Όπως καθόταν στην άκρη του κρεβατιού, μισοκαθιστός-μισοόρθιος, στηρίχτηκα στα γόνατά μου στο πάτωμα, έπιασα τον π… του και τον έχωσα στο στόμα μου. Δεν χρησιμοποίησα καθόλου τα χέρια μου, αλλά όπως τον ρούφαγα, είχα ανοίξει τα πόδια μου και έπαιζα το μ… μου κι αυτός μου έλεγε ότι είμαι κι εγώ κ… τελικά και μου τον μπούκωνε πιο βαθιά. Στο τέλος με έπνιξε, οπότε του τον έπιασα και τον έβαζα και τον έβγαζα πιο γρήγορα μέσα στο στόμα μου κι αυτός είχε τρελαθεί και πριν χ… με τράβηξε και μου τον χτύπαγε στη γλώσσα. Τα χ… του πήγαν παντού, στο πρόσωπο, τα μαλλιά μου κι όσα έπεσαν πιο χαμηλά, τα άλειψα πάνω στα β… μου κι αυτός μου έλεγε ότι σε λίγο θα με γ… από παντού και δε θα μπορώ να κουνηθώ για μια βδομάδα.

Η Μαρία είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι και παρακολουθούσε με τα πόδια ανοιχτά κι εγώ πήγα και άρχισα να τη γλείφω και είχα στηθεί στα 4, έτοιμη, για να έρθει ο άλλος. Αυτός καθόταν λίγο κι έβλεπε και εγώ περνούσα τη γλώσσα μου αργά από το μ… της Μαρίας και της το ρουφούσα κι αυτή γούσταρε πολύ. Μετά από λίγο ένιωσα την π… του να μπαίνει βίαια στο μ… μου και με έπιασε από τα μαλλιά και με κάρφωνε πολύ δυνατά. Φυσικά έτσι όπως ήμουν δεν μπορούσα να ασχοληθώ άλλο με τη Μαρία, πονούσα, γούσταρα και φώναζα πολύ κι όσο περισσότερο φώναζα, αυτός τόσο πιο πολύ με κάρφωνε και μου τράβαγε κι άλλο τα μαλλιά. Τα α… του χτυπούσαν στον κώλο μου και μου τον είχε ανοίξει και χάιδευε μέσα με τα δάχτυλά του. Λίγο πριν χ… μου έχωσε το δάχτυλό του και μου τα έριξε μες στον κ….

Μετά από λίγο, η Μαρία τον καβάλησε και ανέβηκε στον π… του και κουνιόταν κυκλικά και αργά. Αυτός σιγά σιγά την κάρφωνε πιο δυνατά πάνω στον π… του και μετά τη γύρισε και την ακούμπησε σχεδόν καθιστή στα μαξιλάρια και της άνοιξε πολύ τα πόδια και την π… πάλι αργά. Αυτή χάιδευε τα β… της κι εγώ πήγα δίπλα της και άνοιξα τα πόδια μου, χάιδευα το μ… μου και της έδωσα τη γλώσσα μου. Έτσι όπως ήμασταν, παίζαμε με τις γλώσσες μας, χαϊδευόμασταν κι αυτός πήδαγε τη Μαρία και γουστάραμε και οι 3 τη φάση, αλλά αυτός επιτάχυνε το γ… απότομα κι έτσι εγώ ανέβηκα πάνω της και συνεχίσαμε τα γλωσσόφιλα. Όπως ήμουν πάνω της, είχε ξανανοίξει τον κ… μου κι έβαζε δάχτυλο και έβγαλε τον π… του από το μ… της και τον έβαλε στον κ… μου. Αν και δυσκολεύτηκε λίγο να μπει, μου τον γ… γρήγορα και στην αρχή πονούσα αρκετά, αλλά ήταν τόσο μεγάλη η κ… που σχεδόν αμέσως ξέχασα τον πόνο και οι φωνές μου ήταν μόνο από ηδονή. Με κάρφωνε δυνατά και μου φώναζε «σου αρέσει που σε ξεκ… μωρή π…;» κι εγώ απλώς ούρλιαζα γιατί δε γινόταν να μιλήσω, αλλά νομίζω το κατάλαβε ότι μου άρεσε!!

Η Μαρία αν και γούσταρε όλη τη φάση, είχε ψιλοξενερώσει που ο τύπος τελικά ασχολήθηκε πιο πολύ με μένα κι έτσι όταν τελείωσα μαζί του, έκατσα λίγο να ξεκουραστώ, γιατί έτσι όπως με είχε γ…, είχε δίκιο ότι δε θα μπορούσα να κουνηθώ μια βδομάδα. Τους άφησα καμιά ώρα να κάνουν διάφορα αεροπλανικά, η Μαρία από πάνω, στο πλάι, ανάποδα, από μπροστά, από πίσω κλπ. Ήταν μεγάλο ταλέντο η Μαρία και μου παραδέχτηκε ότι όντως έκανε βίζιτες κι εγώ της είπα μπράβο και να μου μάθει κάνα κόλπο. Πιο μετά με ξαναπ… ο ταξιτζής και από ότι φάνηκε είχε προτίμηση στον κ… μου, αφού ό,τι στάση και να κάναμε, για να τελειώσει μου τον έχωνε εκεί.

Εγώ δεν κράτησα επαφές μαζί του, η Μαρία αντίθετα ξεσκιζόταν για καιρό μαζί του κι έφερνε και φίλους του από ότι μου έλεγε. Πάντως ήταν ωραία εμπειρία, δεν το είχα ξανακάνει και δε θα έλεγα όχι αν ξανατύχαινε.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου