Το έκανα με 4 άντρες την ίδια νύχτα και μετά δεν μπορούσα να πάω στον άντρα μου γιατί δεν μπορούσα να περπατήσω



Είμαι η Γεωργία και είμαι 34 ετών παντρεμένη εδώ και 5 χρόνια. Η σεξ
@ουαλική δραστηριότητα δεν λείπει καθόλου από τον γάμο μου αντιθέτως θα έλεγα ότι κάνουμε και αρκετό και ωραίο σε
@ξ με τον άντρα μου τουλάχιστον έτσι πίστευα μέχρι να έρθει στην ζωή μου πριν λίγε μέρες μία ξέφρενη νύχτα. Είμαι 1,72 στο ύψος και 60 κιλά έχω ωραίο στή
@θος όχι πολύ μεγάλο και πολύ ωραία οπίσθια σύμφωνα με την γνώμη του αντρικού κοινού που είναι στον κύκλο μας. Σύμφωνα με την γνώμη κάποιων πολλοί φίλων μας είμαι πολύ όμορφη γυναίκα.

Γενικά δεν είμαι πολύ απελευθερωμένη αλλά ούτε και άπειρη στο σεξ . Έχω κάνει αρκετά πράγματα και ειδικά με τον άντρα μου. Αλλά δεν είχα ξεσαλώσει ποτέ μέχρι τότε.



Ένα Σάββατο λοιπόν βγήκαμε με τις φίλες μου το βράδυ και είχαμε σκοπό να το ρίξουμε έξω και να γυρίσουμε το πρωί στα σπίτια μας. Έτσι λοιπόν πήγαμε σε ένα μπαράκι που το είχαμε σαν στέκι να πιούμε το πρώτο χαλαρό ποτάκι. Μετά από λίγα λεπτά μπήκε στο μπαρ ένας άντρας πραγματικός κούκλος ήταν ψηλός σίγουρα πάνω από 1,85 – 1,90 γεροδεμένος λες και είχε ένα φωτάκι επάνω του. Τον παρατηρούσαμε όλες μαζί και σχολιάζαμε το πόσο ωραίος ήταν και τη σ@ξ θα έκανε. Οι τρεις φίλες μου που ήταν εκεί επέμεναν ότι κοιτούσε εμένα αν και όλες ήμασταν αρκετά εντυπωσιακές εκείνο το βράδυ. Μετά από λίγα λεπτά και αφού είχαμε κάνει πραγματικά ακτινογραφία από τον τύπο ήρθε και μας μίλησε με αρκετή άνεση. Μετά από περίπου 1 ώρα και όταν πήγαν οι δύο φίλες μου στην τουαλέτα έσκυψε στο αυτί μου και μου είπε ότι ήθελε να πάμε κάπου οι δύο μας. Φυσικά εγώ αντέδρασα κάπως περίεργα γιατί ξαφνιάστηκα αν και μου άρεσε πολύ. Σε λίγα λεπτά με πρόφαση αυτό το περιστατικό πήγα στην τουαλέτα μαζί με μία φίλη μου και την είπα το περιστατικό. Αυτή επέμενε να κάνω κάτι μαζί του και κανένας δεν θα μάθαινε τίποτα.
Δεν πέρασε πολύς χρόνος και μετά από λίγο έφυγα με τον τύπο και με πήγε σε ένα ωραίο ξενοδοχείο. Αν και ένιωθα αρκετά αμήχανα μου άρεσε πολύ και ήθελα να νιώσω την περιπέτεια αυτή για μία φορά. Τότε παραγγείλαμε δύο ποτήρια κρασί, εγώ πήρα το δικό μου και βγήκα λίγο στο μπαλκόνι του ξενοδοχείο να χαζέψω την θέα. Εκείνος χωρίς να χάσει χρόνο ήρθε από πίσω μου και πέρασε το χέρι του αγγίζοντας την μέση και ελαφρώς τον κώ

@λο μου γύρο μου και με κώλυσε πάνω του, ενώ άρχισε να με φιλάει στον λαιμό. Μετά από λίγο άρχισε να με τρίβει από κάτω και εγώ να υγραίνομαι και να θέλω να με πη@ήξει
 μέχρι να τελειώσω. Τότε μου έβγαλε το φόρεμα που φορούσα και με έβαλε να γονατίσω μπροστά του. Άνοιξε το παντελόνι του και είδα ένα πράγμα μπορεί και σχεδόν διπλάσιο από του άντρα μου που θεωρούσα ότι ήταν προικισμένος μέχρι τότε. Στην αρχή με έπιασε μία αμηχανία αλλά μετά από λίγο ξεκίνησα να το γλύφω και να το βάζω στο στόμα μου μέχρι που τελείωσε την πρώτη φορά χωρίς να προλάβει να μου τον βάλει. Μέχρι εκεί νόμιζα ότι τον ελέγχω και μάλιστα ψιλό απογοητεύτηκα γιατί ήθελα πολύ να με γαμή@ει
 Μόλις τελείωσε μου είπε “τώρα θα σε σκίσω”. Εγώ χαμογέλασα λίγο λάγνα γιατί είδη είχε τελειώσει και δεν ήξερα πόσο θα διαρκέσει η υπόσχεσή του. Αμέσως αυτός που πήρε το μήνυμα με μία αστραπιαία κίνηση με γύρισε στα τέσσερα και μου έδωσε δύο μπατσάκια θέλοντας να του τουρλώσω την κωλάρα μου. Τότε εγώ έσκυψα το κεφάλι κάτω και υποτάχθηκα στα τεράστια προσόντα του ελπίζοντας να ζήσω ένα υπέροχο σκίσιμο. Ο τύπος μπήκε μέσα μου απίστευτη ορμή και ξεκίνησε να με σφυροκοπάει στην κυριολεξία με απίστευτη ταχύτητα, παρόλο που ήμουν αρκετά υγρή και πολύ αναμμένη ένιωθα το αιδοίο μου να ανοίγει τόσο πολύ που πίστεψα ότι θα σκιστεί. Μετά από τα πρώτα δέκα λεπτά είχα μουδιάσει εντελώς και δεν ένιωθα τον πόνο απλά ένα έντονο τσούξιμο και ατελείωτη ηδονή. Αφού κατάλαβε ότι ήμουν πολύ ξαναμμένη και γούσταρα τρελά το βίαιο και άγριο σ@ξ που μου έκανε στην συνέχεια μου πάτησε το κεφάλι με το ένα του πόδι και συνέχισε να με ξεσκίζει για 40 λεπτά στην ίδια στάση και χωρίς σταματημό.

Πραγματικά μετά από αυτό με το ζόρι μπορούσα να περπατήσω και ένιωθα αρκετά εξουθενωμένη. Αφού κάτσαμε λίγο εκεί και τα λέγαμε μου έστειλαν τα κορίτσια μήνυμα και μου είπαν ότι θα πήγαιναν σε ένα γνωστό μπουζουκτσίδικο. Τότε είπα να μη χαλάσω την παρέα και με αφορμή την τέλεια σεξου
@αλική εμπειρία που έζησα να πήγαινα μαζί τους να του πώς και πως ήταν. αφού έφτασα εκεί και ήδη είχε ξεκινήσει το δεύτερο πρόγραμμα και τα λέγαμε κάποια στιγμή ήθελα να πάω στην τουαλέτα για ένα φρεσκάρισμα και μπερδεύτηκα με αποτέλεσμα να βρεθώ στα καμαρίνια. Εκεί συνάντησα δύο αγόρια αρκετά μικρά σε ηλικία με το ζόρι 25 χρονών που δεν κατάλαβα ακριβώς ποια ήταν η δουλειά τους με κοιτούσαν και σχολίαζαν ενώ ταυτόχρονα εγώ προσπαθούσα να κρύψω την δυσκολία μου να περπατήσω. Τότε ο ένα με ρώτησε θέλεις να σε βοηθήσουμε σε κάτι και εγώ του είπα ότι ψάχνω την τουαλέτα. Αυτός με αρκετά πονηρό ύφος μου απάντησε “πρέπει να πας από την άλλη μεριά του μαγαζιού και έχει σκαλιά ανέβα κατέβα και θα δυσκολευτείς”. Δίνοντάς μου μία εναλλακτική και λέγοντάς μου “υπάρχει ένα άδειο καμαρίνι αν θες έλα μαζί μας” . Αν κατάλαβα την πρόθεσή τους πίστευα ότι θα μου ήταν εύκολο να το απέφευγα και έτσι δέχτηκα να πάω εκεί. Την ώρα που εγώ φρεσκαριζόμουν με ρώτησε ο ένας ο πιτσιρικάς αν άντεχα να κάνω σε
@ξ με δύο ψωλαράδες ή με εξόντωσε ο προηγούμενος. Τότε ξαφνιάστηκα πρώτον πως το κατάλαβαν αν και φαινόταν έντονα μου είπαν τα κορίτσια μετά και δεύτερον ήθελα να τους κάνω να κομπλάρουν με την άνεσή μου χωρίς όμως να κάνω κάτι μαζί τους. Έτσι τους απάντησα πως θα ήταν απλά ένα παιχνίδι για μένα και οι δύο μαζί. Εκείνη την στιγμή ο ένας όρμηξε πάνω μου και με έστησε μπροστά στον καθρέπτη όρθια . Τότε άρχισα να νιώθω κάτι τεράστιο ανάμεσα από τα κωλομέρια μου και να κατευθύνεται προς τον κώλο μου. Εκείνη την στιγμή τραβήχτηκα ελαφρός θέλοντας να τον αποφύγω αλλά εκείνος επέμενε και μου είπε ότι και να κάνω θα μου τον καρφώσει από πίσω. Τότε κατάλαβα ότι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να πάρω μία πιο ευνοϊκή θέση ώστε να μπει μέσα μου και να μη νιώθω πολύ έντονο πόνο. Έτσι τούρλωσα λίγο τον κώλο μου και έκανα λίγο προς τα πίσω, ενώ εκείνος μου είπε “Μπράβο τσουλάκι να είσαι υπάκουο και θα περάσεις μια χαρά”. Τότε μου τον έμπηξε μέσα με μεγάλη δύναμη και άρχισα να πονάω αρκετά αλλά μου άρεσε η αίσθηση ότι έκανα δύο φορές σε\@ξ με διαφορετικούς άντρες την ίδια νύχτα. Συνέχισε να με σκίζει για περίπου 10 λεπτά και ενώ εγώ πονούσα αρκετά αλλά ευτυχώς τελείωσε και εκεί που πήρα ανάσα και είπα ευτυχώς τελείωσε ένιωσα μέσα μου και πάλι μια ακόμα τεράστια πού@σα, και μία φωνή να λέει εμένα με ξέχασες. Πράγματι είχα ξεχάσει ότι ήταν και ο φίλος του μέσα ευτυχώς εκείνος αν και πιο προικισμένος από τον πρώτο δεν είχε μεγάλη διάρκεια οπότε γιατί δεν θα άντεχα με τίποτα να με πηδά
@ει για 10 λεπτά.
Μόλις ανέβηκα επάνω και με είδαν οι φίλες μου μετά από 20 λεπτά κατάλαβαν ότι είχε παιχτεί κάτι αν και δεν τους είπα τίποτα μη με περάσουν για τσο
@ύλα φαινόταν γιατί δυσκολευόμουν ακόμα και να κάτσω.
Μετά από όλα αυτά και αφού υπήρξε μία έντονη περιπέτεια εκείνο το βράδυ ήθελα να φύγω γιατί ήμουν πραγματικά πολύ κουρασμένη. Έτσι βγήκα προς τα έξω να με χτυπήσει λίγο αέρας και να βρω ένα ταξί να με πάει σπίτι . Για κακή – καλή μου τύχη εκεί ήταν ο Σταμάτης. Ο Σταμάτης ήταν ο γυμναστής από το γυμναστήριο και προσφέρθηκε να πάει αυτός σπίτι αφού μέναμε περίπου στην ίδια γειτονιά.

Τότε ο Σταμάτης μου πρότεινε να πηγαίναμε να φάμε κάτι πρώτα και μετά να με πήγαινε σπίτι. Εγώ δεν φαντάστηκα ποτέ την συνέχεια οπότε και απάντησα ναί. Μετά όμως στην διαδρομή εγώ κοιμήθηκα στο αμάξι του και αυτός χωρίς να θέλει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση με ξύπνησε μπροστά στο σπίτι μου. Τότε είδα ότι έλειπε ο άντρα μου και είχε βγει και αυτός του έστειλα ένα γρήγορο μήνυμα και μου απάντησε ότι θα αργούσε έτσι κάλεσα τον Σταμάτη επάνω για ένα νερό. Μετά τα πράγματα πήραν μία τροπή πολύ περίεργη και βρεθήκαμε πολύ γρήγορα στο κρεβάτι στον καναπέ και γενικά όπου υπήρχε χώρος για σ@ξ. Ο Σταμάτης με πηδο@σε για περίπου 2 ώρες τουλάχιστον τρείς φορές με αποτέλεσμα στο τέλος αφού είχα γαμη
@θεί τουλάχιστον 7 φορές μέσα σε ένα βράδυ να πέσω ξερή για ύπνο. Ο άντρας μου ποτέ δεν κατάλαβε κάτι αν και για κάνα δυο τρεις μέρες δεν μπορούσα να κάτσω άνετα.
Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε τρελά αλλά δεν νομίζω να το ξανά κάνω αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου