Πώς έχασα το 40% του βάρους μου: η ιστορία του άνδρα, που έχασε 56 κιλά





Αυτή είναι η ιστορία του Αντώνη Χρυσικού - ενός άνδρα που ζύγιζε 137 kg στα 40 του χρόνια. Τα περιττά κιλά παραλίγο να του προκαλέσουν σοβαρότατα προβλήματα υγείας.

Ο ίδιος κατάλαβε, ότι δεν μπορούσε να αποδεχθεί τη ζωή ως παχύσαρκος και διαβητικός. Γι' αυτό επέλεξε κάτι διαφορετικό.

Ήξερα, ότι έπρεπε να πάρω πιο δραστικά μέτρα. Έπρεπε να ρυθμίσω το βάρος μου. Ήμουν πολύ δυστυχισμένος. Με το ζόρι μπορούσα να κουμπώσω το XXXXXL παντελόνι μου, το οποίο στη μέση μου έφτανε τα 112-118 εκατοστά. Ακόμη και αυτό το μέγεθος έγινε μικρό σύντομα. Άλλαζα συνέχεια ρούχα και τρύπες στη ζώνη, απλά γιατί δεν άντεχα την πίεση.

Έγινε για μένα πολύ δύσκολη διαδικασία η εξεύρεση μιας σωστής μπλούζας. Οι XXL μπλούζες και τα πουκάμισά μου ήταν όλα εφαρμοστά και οι μπλούζες ανασηκώνονταν όταν καθόμουν στον καναπέ ή στο κρεβάτι, αισθανόμουν πραγματικά σαν φάλαινα, που είχε ξεβράσει η θάλασσα...


Έφτασα σε αυτό το σημείο για διάφορους λόγους, που ξεκινούν από την παιδική μου ηλικία.

Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με κάποια σωματική δραστηριότητα, δεν μπορούσα καν να περπατήσω ένα χιλιόμετρο, χωρίς να βαριανασαίνω και να σταματάω κάθε λίγο και λιγάκι.

Έως το 2015, έφτασα τα 137 kg και ήμουν πλέον πολύ κοντά στον διαβήτη.

Αποφάσισα, ότι θα έπρεπε να αλλάξω τη ζωή μου. Με απασχολούσε πολύ η γυναίκα μου. Δεν ήθελα να μείνει χήρα τόσο νέα.

Ξεκίνησα με δίαιτες, όπως συνήθως.

Όλες οι δίαιτες έχουν την ίδια βασική αρχή: αν καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από όσες καις, το βάρος σου θα μειωθεί.

Αλλά για κάποιους άγνωστους λόγους, στο τέλος παίρνεις πίσω όλα τα κιλά και ακόμη περισσότερα από πριν.

Μετά από λόγους μήνες δίαιτας συνειδητοποίησα, ότι η μείωση των θερμίδων δεν είναι αρκετή. Χρειαζόμουν κάτι άλλο. Κάτι πιο αποτελεσματικό και ισχυρό.

Γι' αυτό ξεκίνησα να πηγαίνω στο γυμναστήριο. Ωστόσο, ούτε από εκεί είχα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μεγάλη σωματική και ψυχολογική ταλαιπωρία. Τόσο πολλοί περιορισμοί για τα πράγματα που μου άρεσαν - και ούτε καν κάποιο μικρό αποτέλεσμα. Όλα αυτά με οδήγησαν αναπόφευκτα στην κατάθλιψη.

Άρχισα να πίνω πολύ και να παίρνω όλα τα κιλά, που είχα χάσει με σκληρούς περιορισμούς και γυμναστική, συν άλλα 8kg.

Ήταν προφανές, αυτό δεν μπορούσε να κρατήσει πολύ και όταν με άφησε η γυναίκα μου, κατάλαβα ότι έπρεπε να παλέψω μόνος μου.

Η νέα μου ζωή ξεκίνησε με ένα ραντεβού στον φυσικοθεραπευτή μου. Μπορείτε να φανταστείτε σε τι άθλια κατάσταση ήμουν: ένας νέος και δυνατός άνδρας 150kg, να δακρύζει και να κλαίει. Πώς μπορούσα να είμαι τόσο δυστυχισμένος και απελπισμένος;

Φυσικά, τα προβλήματά μου δε λύθηκαν έτσι απλά. Ήταν προφανές και χωρίς γιατρό, ότι υπέφερα ψυχολογικά λόγω των περιττών μου κιλών και χρειαζόμουν κάποια λύση στα προβλήματά μου.

Η αγαπημένη μου γιατρός, Δρ. Σεμίνα Σαραντάκου, μου πρόσφερε τη λύση. Όχι, δεν μιλάω για μαθήματα ψυχοθεραπείας. Η λύση για όλα μου τα προβλήματα ήταν ένα μπουκάλι με σταγόνες, το EcoSlim.


Όταν το έλαβα ως δώρο, δεν μπορούσα καν να φανταστώ, ότι όλα θα ήταν τόσο απλά.

Φυσικά, ζήτησα πληροφορίες από τη γιατρό, σχετικά με το προϊόν. Εν συντομία: ΤοEcoSlim αποτελεί ένα νέο και καινοτόμο προϊόν, στο χώρο του αδυνατίσματος.Ουσιαστικά, αποτελεί έναν άμεσο και ισχυρό λιποδιαλύτη. Θα πρέπει να το λαμβάνει κανείς αυστηρά, συμφωνα με τις οδηγίες. Την ίδια ώρα, δεν χρειάζεται κάποια δίαιτα. (Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην
Μετά από αυτό, άρχισα να αναζητώ πληροφορίες, σχετικά με το προϊόν, και βρήκα ένα επιστημονικό άρθρο όπου υπάρχει λεπτομερής εξήγηση. Δεν είχα άλλες αμφιβολίες.

Ποτέ δεν είχα φανταστεί, ότι η διαδικασία αδυνατίσματος θα μπορούσε να είναι τόσο εύκολη και απλή!

Η σύνθεση του EcoSlim είναι μοναδική! Εμπεριέχει πλήθος βιταμινών, του ισχυρού συμπλέγματος Β, αντιοξειδωτικά και έναν ισχυρό λιποδιαλύτη. Λόγω της επιτάχυνσης του μεταβολισμού και της διαδικασίας αποτοξίνωσης του οργανισμού, χάνεις βάρος πιο γρήγορα. Ουσιαστικά, αυτό χρειαζόμουν.

Μπορείτε να αγοράσετε το EcoSlim μόνο μέσω διαδικτύου. Το προϊόν δεν πωλείται ακόμη σε καταστήματα και φαρμακεία.

Έτσι, επισκέφθηκα την ιστοσελίδα και παράγγειλα ένα μπουκάλι (συν το ένα που μου είχε δώσει η γιατρός) EcoSlim Μου άρεσε, ότι δεν χρειάζεται να προπληρώσεις, γιατί γενικότερα δεν έχω εμπιστοσύνη.

Ωστόσο, θα ήθελα να αναφέρω στο σημείο αυτό, ότι δεν άνοιξα το δεύτερο πακέτο. Το πρώτο ήταν αρκετό.


Με λίγα λόγια, συνέχισα να γυμνάζομαι μία φορά την εβδομάδα, απλά για να διατηρούμαι σε φόρμα. Με το EcoSlim μπορούσα να τρώω τα πάντα, χωρίς να ανησυχώ.

Μετά από μόλις 2 εβδομάδες, έπαθα σοκ με το αποτέλεσμα - μείον 8,3 kg! Δεν μπορούσα να πιστέψω τι συνέβαινε στο σώμα μου. Έχανα κιλά, το σώμα μου γινόταν όλο και πιο αδύνατο και η σιλουέτα μου άλλαζε μπροστά στα μάτια μου! Πλέον σταμάτησα να βαριανασαίνω σε κάθε μου κίνηση. Έγινα περισσότερο ελκυστικός για τις γυναίκες. Θα τολμήσω να αποκαλύψω, ότι ο ανδρισμός σας θα αυξηθεί κατά πολύ!Την ίδια ώρα, δεν έλεγα όχι σε τίποτα!!!

Είναι αδύνατον, να μη χάσεις βάρος με αυτόν τον τρόπο!

Ένα μπουκάλι ήταν αρκετό στην περίπτωσή μου για 3 μήνες!

Ξόδεψα βέβαια πολλά χρήματα σε ρούχα. Το νούμερό μου άλλαζε κάθε 2 εβδομάδες. Ξεκίνησα με μπλούζες XXL. Τώρα φοράω M.

12 Απριλίου, 2016 Ζύγιζα πλέον 80kg, δηλαδή 56kg λιγότερα από πριν αρχίσω να παίρνω το προϊόν. Συνεπώς, με τη βοήθεια του EcoSlim έχασα 56 ολόκληρα κιλά.

Εντυπωσιακό, έτσι δεν είναι;


Η εμπειρία μου, που σχετίζεται με το αδυνάτισμα, με έμαθε, ότι μπορώ να πετύχω τα πάντα. Αισθάνομαι σαν να βρίσκομαι στην κορυφή του κόσμου. Ποτέ μου δεν αισθάνθηκα καλύτερα και πιο ευτυχισμένος! Ο μόνος σκοπός της ζωής μου ήταν να βελτιώσω τη σωματική μου υγεία. Λοιπόν, το κατάφερα.

Απομένει να αποφασίσω, ποιος θα είναι ο επόμενος στόχος μου.

Θα ήθελα να πω, σε όσους διαβάζουν την ιστορία μου, ότι δεν θα πρέπει να αναβάλλετε άλλο το αδυνάτισμα, γιατί πραγματικά δεν θα καταλάβετε καν για πότε πήρατε άλλα 10 κιλά και θα είναι πλέον πολύ αργά για να κάνετε κάτι. Επιπλέον, το αδυνάτισμα με τοEcoSlim είναι τόσο εύκολο, που δεν θα παρατηρήσετε πώς τα κιλά αρχίζουν να εξαφανίζονται.

phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου