Απόλυτη διαστροφή! Ο πατέρας βί@ζε την 18χρονη έγκυο κόρη του ενώ υπέφερε από αποκόλληση πλακούντα






– Η κόρη του εν λόγω δίποδου τέρατος μόλις είχε ενηλικιωθεί

– Ο πατέρας είχε φυλακιστεί για υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας ενώ τα 2 του παιδιά κατέληξαν σε ανάδοχες οικογένειες

– Η 18χρονη μετά την ενηλικίωση έφυγε από την ανάδοχη οικογένεια

– Ο πατέρας την βίασε μέσα στο αυτοκίνητό του με πρόφαση ότι θα μιλούσαν για την εγκυμοσύνη της
– «Ήπιε ένα τσιγάρο και όταν ετέλειωσε… πήγε να με χαϊδέψει πάνω στα γεννητικά μου όργανα»

Αδιανόητα τα όσα ειπώθηκαν και περιγράφησαν στην αίθουσα του δικαστηρίου που ανατριχιάζουν και τον πλέον ψύχραιμο. Η απόφαση του Εφετείου ήταν καταπέλτης κατά του πατέρα της 18χρονης τότε κοπέλας απίστευτη κτηνωδία, την οποία δύσκολα μπορεί να αντιληφθεί ένας υγιής νους, αποκαλύπτεται από το περιεχόμενο πρόσφατης απόφασης του Τριμελούς Εφετείου το οποίο εξέτασε και απέρριψε έναν προς έναν όλους τους λόγους έφεσης κρίνοντας πως αυτοί ήταν στο σύνολό τους αβάσιμοι. Μεταξύ αυτών ήταν ότι ο μεσήλικας ήγειρε ζήτημα αξιοπιστίας της βιασθείσας κόρης του.


Εν τέλει τόσο το Κακουργιοδικείο όσο και το Εφετείο δεν διέκριναν οποιονδήποτε λόγο για τον οποίο θα μπορούσε να κριθεί αναξιόπιστη και μάλιστα σε βαθμό που δεν θα μπορούσε να θεμελιώσει την καταδίκη του πατέρα της, αναφέρει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα της εφημερίδας “ΠΟΛΙΤΗΣ”.


ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΟΝ ΒΙΑ@ΜΟ


Ο βιασ@ός ήρθε ως το επιστέγασμα μιας εφιαλτικής οικογενειακής πορείας πολλών ετών, καθώς όπως αναφέρονται τα γεγονότα στο Εφετείο ο πατέρας κακοποιούσε σωματικά και συστηματικά επί περίπου 7 έτη την συμβία του και μητέρα των παιδιών τους, μιας 18χρονης και ακόμα ενός παιδιού.
Λόγω του ακατάλληλου οικογενειακού περιβάλλοντος και κυρίως της άσκησης βίας που ασκούσε ο πατέρας προς τη συμβία του, τα παιδιά τέθηκαν τελικώς υπό την επίβλεψη του Γραφείου Ευημερίας, ενώ εν συνεχεία δόθηκαν σε ανάδοχες οικογένειες. Όταν τα ανήλικα παιδιά τους τέθηκαν υπό την επίβλεψη του Γραφείου Ευημερίας ο πα-τέρας εξέτιε ποινή φυλάκισης για τα συχνά κρούσματα ενδοικογενειακής βίας.
Ωστόσο η βιασθείσα κόρη του μεσήλικα, αποφάσισε αφού ενηλικιώθηκε να εγκαταλείψει την ανάδοχη οικογένειά της επιστρέφοντας στο σπίτι όπου διέμενε η μητέρα της. Με την πάροδο του χρόνου όμως εμφανίστηκαν τριβές στην σχέση τους, με αποτέλεσμα η νεαρή κοπέλα να φύγει και από κει, οπότε και εγκαταστάθηκε στο σπίτι του πατέρα της, ο οποίος συζούσε πλέον με μια άλλη γυναίκα και τα δύο ανήλικα παιδιά που είχε αποκτήσει μαζί της.

Ο ΑΓΡΙΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ


Τα γεγονότα πλέον που προκαλούν αποτροπιασμό και μόνον εκτυλίχθηκαν τον Ιανουάριο του 2014. Εκείνο το βράδυ υπήρχε μεγάλη ένταση με θέμα την εγκυμοσύνη της 18χρονης. Τότε προκειμένου να αποκλιμακωθεί η ένταση, πατέρας και η κόρη του μπήκαν στο αυτοκίνητο προκειμένου να μεταβούν στο σπίτι της γιαγιάς, ώστε να συζητήσουν με μεγαλύτερη ψυχραιμία το θέμα. Ωστόσο, όπως φάνηκε αυτό απετέλεσε μια πρόφαση για τον πατέρα, ο οποίος ήθελε να ξεσπάσει τις ανώμαλες ορέξεις του πάνω στην κόρη του, η οποία σημειωτέον μόλις πριν δύο ημέρες είχε βγει από το νοσοκομείο, καθότι είχε νοσηλευθεί με αποκόλληση πλακούντα.
Αυτές ακριβώς τις δύσκολες συνθήκες της νεαρής κοπέλας εκμεταλλεύθηκε ο μεσήλικας αιμομίκτης πατέρας, προκειμένου να τελέσει την ανοσιουργηματική του πράξη. Ενδεικτική είναι η περιγραφή της ίδιας της κοπέλας: «Ήπιε ένα τσιγάρο και όταν ετέλειωσε μου έγειρε τη μαξιλάρα του αυτοκινήτου που καθόμουν πίσω και πήγε να με χαϊδέψει πάνω στα γεννητικά μου όργανα. Του έσπρωξα το χέρι του και πήγα να τραβήσω τη μαξιλάρα πάνω. Τότε έβαλε το χέρι του πάνω στον λαιμό μου και με δύναμη με έσπρωξε ξανά πίσω στη μαξιλάρα. Εγώ άρχισα να φωνάζω και να κλαίω γιατί κατάλαβα τι ήθελε να μου κάμει και αυτός μου είπε να μην φωνάζω γιατί θα νευρίαζε και με προειδοποίησε να μην προσπαθήσω να φύγω. Εγώ φοβούμουν να μην θυμώσει και να μου κτυπήσει και να πάθει κακό το μωρό μου και σταμάτησα να φωνάζω. Δεν μπορούσα να φύγω, γιατί ήταν από πάνω μου και οι πόρτες ήταν κλειστές και επίσης και να ξέφευγα, δεν θα μπορούσα να τρέξω γιατί είχα αποκόλληση του πλακούντα και ήμουν νοσοκομείο και βγήκα πριν δύο μέρες και δεν ήθελα να χάσω το μωρό μου».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου