Αφροδίτη Αδάμη (γιατρός-πορ@οστάρ): Θέλω να γίνω βουλευτής του Σύριζα!



Σύμφωνα με πληροφορίες αυτό δηλώνει η νέα γιατρός-po@ostar η οποία έκανε την παρ@ενική της εμφάνιση στον Θέμο. Η Αφροδίτη είναι η πρώτη γιατρός που έγινε po@nostar,για να ζήσει.
Πάντως η Αφροδίτη δηλώνει ενθουσιασμένη με τον ΣΥΡΙΖΑ κι όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει δημοσιογράφος ή βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

-Από τον ρόλο μου σαν γιατρός κρατάω το γεγονός ότι ο πιο @εy πολιτικός του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Παύλος Πολάκης που είναι (κατά κάποιο τρόπο) προϊστάμενός μου. Γου@τάρω Πολ@κη μου…

Ασυγκράτητη η νέα Ελληνίδα star Αφροδίτη Αδάμη η οποία παράτησε τους θαλάμους των νοσοκομείων για να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες πο@νό, του Σειρηνάκη.
Πέρασε από τις πρώτες στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και πήρε το πτυχίο της με βαθμό 6,13 (καλώς), ωστόσο άφησε τους ψυχρούς θαλάμους των νοσοκομείων και τα κρεβάτια των ασθενών και… προτίμησε άλλα. Πιο κα@τά! Στα οποία ξαπλώνει πλέον ως πρωταγωνίστρια σε ταινίες πο@νό, σκληρού περιεχομένου.

Με αυτό τον τρόπο η ρεπόρτερ της εφημερίδας Espresso Γιούλη Σταρίδα και ο φωτογράφος Βαγγέλης Μασσιάς μάς συστήνουν την νέα ελληνίδα star.

Η 24χρονη Αφροδίτη Αδάμη, όπως είναι το καλλιτεχνικό της όνομα, ονειρεύεται να γίνει πο@νοστάρ και -όπως λέει η ίδια- να ζήσει την απόλυτη απελευθέρωση στα πλατό της εταιρείας παραγωγής ερ@τικών ταινιών.

«Όσο σπούδαζα στην Πάτρα έκανα και χορό. Είμαι πλέον δασκάλα χορού αλλά και ζωγράφος, ωστόσο το σ@ξ ήταν αυτό που πάντα μου άρεσε. Με έφτιαχνε η ιδέα να κάνω σ@ξ με το αγόρι μου και να με βλέπουν άλλα άτομα» λέει, μεταξύ άλλων, στην εφημερίδα Espresso…

Κάπως έτσι άρχισε να γυρίζει ερασιτεχνικά βίντεο με τον σύντροφό της, τα οποία στη συνέχεια παρακολουθούσαν και βίωναν την απόλυτη ηδ@νή. «Ένα από αυτά τα βίντεο το στείλαμε με το αγόρι μου στην εταιρεία του Σειρηνάκη. Ήταν ένα βίντεο 10 λεπτών, αλλά όπως φάνηκε ήταν αρκετό για να διακρίνει ο ίδιος το ταλέντο και τις ικανότητές μου. Κάπως έτσι ήρθε η πρόταση για τις ταινίες. Μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και μπήκα στον χώρο του πο@νό».

Η Αφροδίτη επισημαίνει ότι κουράστηκε πολύ κατά τη διάρκεια των πρώτων γυρισμάτων: «Για κάθε σκηνή κάναμε γυρίσματα που κρατούσαν 6 ώρες. Ήταν εξαντλητικά, αλλά δεν πειράζει. Αρκεί που όλα πήγαν όπως τα θέλαμε».
Σε ερώτηση για το αν άφησε την ιατρική λόγω οικονομικών προβλημάτων, η απάντησή της είναι αφοπλιστική:

«Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Το έκανα γιατί μου αρέσει. Πάντα μου άρεσε να είμαι αρεστή και να τρελαίνω τους άντρες. Θεωρώ το σ@ξ το ομορφότερο πράγμα και δεν συμφωνώ πως το πο@νό είναι βρώ@ικο».
πηγη  http://www.irafina.gr/

1 σχόλιο:

  1. Αφου της αρεσει η πουτσα καλα κανει και εμας μας αρεσει να την βλεπουμε να γαμιετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή