Γυναίκα κάνει δώρο στον άντρα της φωτογραφίες από τις προσωπικές της στιγμές. Μένει άναυδος όταν…



Γυναίκα κάνει δώρο στον άντρα της φωτογραφίες από τις προσωπικές της στιγμές. Μένει άναυδος όταν…

«Θέλω να αφαιρέσεις με photoshop όλη την κυτταρίτιδα μου, όλες τις κόκκινες ραγάδες, όλο το λίπος μου, και όλες τις ρυτίδες μου … Απλά αφαίρεσέ τα. Θέλω να νιώσω υπέροχα για μια φορά,” η γυναίκα είπε στην Haltom.


Η Haltom έκανε ότι της ζήτησε η κυρία και δημιούργησαν ένα φοβερό άλμπουμ με 30 φωτογραφίες της γυναίκας. Τρεις ημέρες αργότερα, η Haltom έλαβε ένα email από το σύζυγό της πελάτισσας. Δεν ήταν ακριβώς κάποιο παράπονο. Η Haltom είχε κάνει εξαιρετική δουλειά, και περί αυτού θέλησε να μιλήσει.
“Όταν άνοιξα το άλμπουμ που μου έδωσε, η καρδιά μου βυθίστηκε,”έγραφε ο άντρας.“Αυτές οι φωτογραφίες … ενώ είναι όμορφες και είναι σίγουρο ότι είστε μία πολύ ταλαντούχος φωτογράφος …. δεν είναι η γυναίκα μου.”
Το πρόβλημα ήταν ότι όλα τα πράγματα που αντανακλούσαν τη ζωή τους μαζί και έκαναν τη σύζυγό του αυτή που είναι, είχαν αφαιρεθεί.
“Κάνατε κάθε της ψεγάδι να εξαφανιστεί … και ενώ είμαι σίγουρος ότι αυτό ακριβώς σας ζήτησε να κάνετε, αφαίρεσε τα πάντα που φτιάχνουν τη ζωή μας. Όταν αφαιρέσατε τις ραγάδες της, πήρατε πίσω την ύπαρξη των παιδιών μου.”
“Όταν αφαιρέσατε τις ρυτίδες της, πήρατε πίσω δύο δεκαετίες από τα γέλια μας και τις ανησυχίες μας. Όταν αφαιρέσατε την κυτταρίτιδα της, πήρατε πίσω την αγάπη της για το ψήσιμο και όλα τα καλούδια που έχουμε φάει όλα αυτά τα χρόνια”.
Ο άνθρωπος τόνισε ότι δεν ήταν αναστατωμένος με την φωτογράφο. Στην πραγματικότητα, ήθελε να την ευχαριστήσει που του υπενθύμισε τι χρειάζεται η σύζυγός του πραγματικά από αυτόν.
“Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι ειλικρινά δεν λέω στη σύζυγό μου αρκετά πόσο πολύ την αγαπώ και την λατρεύω ακριβώς όπως είναι. Το ακούει τόσο σπάνια, που σκέφτηκε ότι αυτές οι πειραγμένες φωτογραφίες είναι αυτό που θα ήθελα και ότι έτσι χρειαζόταν να μοιάζει. Για το υπόλοιπο των ημερών μου, θα γιορτάζω όλες τις ατέλειες της. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση.”

πηγη://taspaei.eu/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου