Δείτε τον ασυνήθιστο τρόπο που ο Γιώργος Παπαδάκης έμαθε ότι έγινε παππούς -Η αντίδρασή του (βίντεο)








Ότι έγινε για δεύτερη φορά παππούς έμαθε on air ο Γιώργος Παπαδάκης, την ώρα που μιλούσε στην εκπομπή του για τη συμφωνία κυβέρνησης – δανειστών.

Ο ίδιος μίλησε μάλιστα για το ευτυχές γεγονός κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα».

«Από ώρα σε ώρα θα γίνω για δεύτερη φορά παππούς. Μας πιάσανε οι πόνοι στις 5 τα ξημερώματα. Το μυαλό μου είναι εκεί. Το λέω γιατί μου αρέσει να μοιράζομαι τις χαρές μου και τις λύπες μου με τους ανθρώπους που αγαπάω», είπε ο δημοσιογράφος νωρίς το πρωί.

Λίγη ώρα αργότερα ο παρουσιαστής έμαθε τα ευχάριστα και η χαρά του ήταν μεγάλη! «Γεννήθηκε πριν από λίγο, οπότε μου έφυγε και το άγχος», ανέφερε γελαστός ο Γιώργος Παπαδάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου