ΠΕΝΤΕ γυναίκες ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ: Πως είναι να μην έχεις κάνει ΠΟΤΕ σ@ξ πριν το γάμο! «Η πρώτη μου φορά…»




Υπάρχουν γυναίκες που περιμένουν την πρώτη νύχτα του γάμου για να ζήσουν για πρώτη φορά την εμπειρία του σ@ξ.

Ναι, υπάρχουν, κυκλοφορούν ανάμεσά μας και κανείς δεν ξέρει το «μυστικό» τους…

Άλλες νιώθουν άβολα να μιλούν γι’αυτό λέγοντας ψέματα, άλλες αποφεύγουν να το συζητήσουν. Υπάρχουν όμως κι εκείνες που δεν διστάζουν να εκφράσουν ανοιχτά τις σκέψεις τους. Δεν υπάρχουν «πρέπει» στο σ@ξ, δεν μπορεί κανείς να σου επιβάλλει να κάνεις κάτι για το οποίο δεν νιώθεις έτοιμη για τους δικούς σου λόγους. Αν είσαι μια από αυτές τις γυναίκες που ακόμα δεν έχει κάνει σ@ξ δεν χρειάζεται να απολογείσαι, να νιώθεις άσχημα για τον εαυτό σου. Κάθε τι που συμβαίνει ή δεν μας συμβαίνει θα πρέπει πρωτίστως να είναι επιλογή μας. Αν φοβάσαι για την «πρώτη φορά» όταν τα χρόνια έχουν περάσει, να σκέφτεσαι ότι και για τον σύντροφό σου θα είναι η «πρώτη φορά». Μαζί σου. Να θυμάσαι ότι όλα θα έρθουν φυσιολογικά, αν είσαι απλά ο εαυτός σου.

Ακολουθούν εξομολογήσεις γυναικών που δεν έκαναν ποτέ σ@ξ μέχρι την πρώτη νύχτα του γάμου τους…

1) «Είχα τρομερό άγχος για την πρώτη φορά. Ένα άγχος που «χτιζόταν» μήνες πριν από εκείνο το βράδυ. Περιμέναμε να κάνουμε σ@ξ την πρώτη νύχτα του γάμου μας. Παντρεύτηκα μικρή. Είχα τόσες προσδοκίες και τόσους φόβους… Κι αν πήγαινε κάτι στραβά; Κι αν πονούσε; Είναι ωραίο, όμως, την ίδια αγωνία να έχει και ο σύντροφός σου. Πάντα ονειρευόμουν η πρώτη μου φορά να είναι ρομαντική, παθιασμένη. Τελικά ήταν λίγο αμήχανη και αστεία. Νιώθω ότι μπορεί και να είχα πεθάνει από ντροπή αν εκείνος δεν ήταν τόσο ήρεμος. Πόνεσα αρκετά. Αλλά όλα ήρθαν φυσιολογικά. Μετά το σ@ξ με αγκάλιασε και γελάσαμε πολύ. Μέσα σε λίγες μόνο μέρες, έφτασα να κάνω σ@ξ συνέχεια. Κάθε φορά πονούσα όλο και λιγότερο. Λέγαμε τι μας άρεσε και τι όχι. Είμαι ευγνώμων που περίμενα να το κάνω με τον κατάλληλο άνθρωπο». Σάρα 25 ετών.

2) «Πριν γνωρίσω το σύζυγό μου, δεν είχα συναντήσει αυτόν με τον οποίο θα ένιωθα άνετα να κάνω σ@ξ. Είχα ευκαιρίες, αλλά ποτέ δεν ένιωσα έτοιμη. Ο σύζυγός μου φυσικά είχε κάνει σ@ξ πριν με γνωρίσει. Δεν επεδίωξα να κάνω σ@ξ πριν τον γάμο, δεν προέκυψε. Υπήρχαν βράδια που απλά καθόμασταν στο κρεβάτι και λέγαμε αστεία, αλλά δεν έκανε κίνηση. Περίμενε να του πω εγώ. Ήξερε ότι ήμουν παρ@ένα και περίμενε η πρώτη μας φορά να είναι ιδιαίτερη. Κάναμε συζητήσεις περί σ@ξ και όλα αυτά που μου έλεγε με έκαναν να νιώσω ότι αυτός είναι ο άνδρας που θέλω. Παντρευτήκαμε πέντε μήνες μετά. Το βράδυ που ήξερα ότι θα κάναμε σ@ξ, φόρεσα ότι πιο σέ@ι είχα. Ήταν λίγο άβολα στην αρχή, αλλά μετά όλα κύλησαν υπέροχα. Δεν είχα να τον συγκρίνω με κάποιον, ήταν για μένα ο μοναδικός. Και είναι ακόμα». Έρικα, 30 ετών.

3) «Ήμουν απίστευτα νευρική γύρω από το θέμα σ@ξ. Περίμενα να κάνω σ@ξ με τον κατάλληλο. Πριν τον γάμο κάναμε στοματικό έρ@τα. Διαπίστωσα ότι τα προσόντα του δεν ήταν τόσο πλούσια. Έτσι σταδιακά άρχισα να μην έχω άγχος για την πρώτη φορά. Το μέγεθος δεν μου λέει τίποτα. Έχουμε απίστευτη χημεία στο κρεβάτι. Το σ@ξ μαζί του γίνεται ολοένα καλύτερο με τον καιρό, απλά γιατί μαθαίνουμε καλύτερα το σώμα μας». Κλαίρη, 28 ετών.

4) «Η πρώτη μου φορά ήταν τρομακτική. Μια κόλαση. Με το που παντρευτήκαμε φύγαμε για γαμήλιο ταξίδι. Ήμασταν τόσο ανυπόμονοι που κάναμε σ@ξ στο δρόμο για το αεροδρόμιο. Ήταν μια απαίσια ιδέα. Ο δεύτερος γύρος ήρθε στη γαμήλια σουίτα. Ο άνδρας μου φυσικά και είχε κάνει σ@ξ με άλλες γυναίκες πριν από μένα. Εγώ είχα αποφασίσει να μην κάνω πριν το γάμο, για θρησκευτικούς λόγους. Αρχίσαμε να δοκιμάζουμε διαφορετικά πράγματα και άρχισε να γίνεται απολαυστικό με τον καιρό. Είμαστε παντρεμένοι ένα χρόνο και απολαμβάνω το σ@ξ μαζί του». Μαργαρίτα 32 ετών.

5) «Ακόμα μετανιώνω που περίμενα να κάνω σ@ξ πριν τον γάμο. Κάναμε σ@ξ μετά το γλέντι του γάμου και δεν πέρασα καθόλου καλά. Είμαστε παντρεμένοι 4 χρόνια. Το σ@ξ μαζί δεν το απόλαυσα ποτέ. Δεν κοιμόμαστε πια ούτε στο ίδιο κρεβάτι. Ο άνδρας μου φυσικά και είχε κάνει σ@ξ με πολλε γυναίκες πριν κάνει μαζί μου. Μετανιώνω που είχα πιέσει τον εαυτό μου να μην κάνει σ@ξ πριν τον γάμο. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, θα το άλλαζα». Νατάσα 35 ετών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου