Εξέθεσα τους διατροφολόγους Αυτό σε βοηθά να χάσεις βάρος: 27kg σε 4 βδομάδε



Γεια σου, το όνομά μου είναι Ματίνα Κυριακίδη. Είμαι πρώην εργαζόμενη στο Κέντρο ανάπτυξης φαρμάκων. Γράφω στο ιστολόγιό μου, γιατί με έχουν αποβάλει από όλες τις ιατρικές κοινότητες και κάθε φόρουμ. Συμμετείχα στη δημιουργία ισχυρών φαρμάκων για γρήγορο αδυνάτισμα - 27kg σε 1 μήνα. Πραγματικά κατά λάθος έμαθα το τρομερό μυστικό των διαιτολόγων. Επιχείρησαν να πληρώσουν για τη σιωπή μου, αλλά αρνήθηκα. Όλοι οφείλουν να μάθουν γι' αυτό.

Στο ερευνητικό κέντρο, δημιουργήσαμε έναν πανίσχυρο λιποδιαλυτή. Τα πειραματικά αποτελέσματα προκαλούν σοκ, το βάρος των ασθενών πραγματικά άρχισε να εξαφανίζεται μπροστά στα μάτια μας. Ωστόσο μετά από λίγο καιρό άρχισε να επιστρέφει. Ωστόσο αυτό φαίνεται να ενοχλούμε μόνο εμένα. Ο επικεφαλής του προγράμματος ήταν πολύ ικανοποιημένος και ετοίμαζε τη μαζική παραγωγή και πώληση του φαρμάκου. Τότε αποφάσισα να το ψάξω λίγο περισσότερο. Ορίστε λοιπόν τι ανακάλυψα.

Τα προϊόντα αποτελούνται από πολύ φθηνά συστατικά - όπως πράσινος καφές, ακάι μπέρι, σπόροι κία και άλλα, που βοηθούν κάποιον να χάσει το περιττό του βάρος γρήγορα. Τα υπόλοιπα υλικά ήταν χημικά και πολύ επικίνδυνα, που σκοπό είχαν να εξασθενίσουν τη διαδικασία λιποδιάλυσης και να κάνουν το λίπος να επιστρέψει. Αυτό ήταν κάτι που ανέφερα στον επικεφαλής του προγράμματος και η απάντησή του με άφησε έκπληκτη. Μου είπε: "Τι περίμενες Ματίνα; Να δημιουργήσουμε κάποιο προϊόν που πραγματικά λύνει το πρόβλημα και να χάσουμε τη δουλειά μας; Έτσι γίνονται οι δουλειές και έτσι βγάζουμε λεφτά." Στη συνέχεια μου είπε να σιωπήσω, προσφέροντάς μου χρήματα και αμέσως μετά με εκβίασε.

το 97% των συμμετεχόντων έχασε έως και 27kg

Τότε αποφάσισα να πραγματοποιήσω τη δική μου έρευνα. Παράγγειλα το οικονομικό Eco Slim , which has only natural ingredients, from an authorized supplier on αυτή την ιστοσελίδα και το δοκίμασα σε 247 εθελοντές. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν άνδρες και γυναίκες διάφορων ηλικιών. Τα αποτελέσματα με εντυπωσίασαν, καθώς το 97% των ασθενών έχασε 22 με 27 κιλά, μέσα σε 4 εβδομάδες. Το υπόλοιπο 3% έχασε μόνο 18 με 22 κιλά, αλλά αυτό δεν το θεωρώ αποτυχία. Πρόκειται απλά για μια φυσιολογική απόκλιση, λόγω των προσωπικών φυσιολογικών χαρακτηριστικών. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το γράφημα του πειράματος και τα γράμματα των ασθενών που θέλουν να εκφράσουν τη χαρά τους και να δείξουν την αδύνατη σιλουέτα τους.



Πως εξαφανίστηκαν τα περιττά κιλά: αξιολογήσεις

Μαρία, 20 ετών

Γεια σας! Από παιδί αντιμετώπιζα πρόβλημα με την παχυσαρκία, στην οικογένειά μου όλοι είχαμε παραπάνω κιλά. Έπρεπε να αποδεχτώ ότι ποτέ μου δεν θα ήμουν πολύ αδύνατη. Όταν η Ματίνα μου ζήτησε να λάβω μέρος στην έρευνα, δεν συμφώνησα αμέσως. Ωστόσο, αφού ξεπέρασα τους ενδοιασμούς μου, αποφάσισα να δώσω μια ευκαιρία στον εαυτό μου και να δοκιμάσω. Μέσα σε 4 εβδομάδες κατάφερα να χάσω 27kg με τις σταγόνες Eco Slim . Τώρα πλέον γνωρίζω πως είναι να είσαι αδύνατη και ελκυστική κοπέλα. Τώρα μπορώ να περνώ ώρες θαυμάζοντας τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι τέτοια ομορφιά μπορεί να κρύβεται πίσω από ένα πυκνό στρώμα λίπους.



Ειρήνη, 34 ετών

Γεια! Πριν από λίγα χρόνια υπέφερα από ορμονικές διαταραχές. Μεταμορφώθηκα σε "ιπποπόταμο" σε λίγους μόλις μήνες. Δεν διέθετα ενέργεια για τίποτα. Απαίσια κατάσταση... τα πάντα ήταν για μένα πρόβλημα. Ο σύζυγός μου σταμάτησε να με βλέπει σαν γυναίκα. Στη δουλειά έμενα πίσω λόγω της υπνηλίας που με έπιανε. Δεν είχα καθόλου ενέργεια και δεν ήθελα να ζω με αυτόν τον τρόπο. Αυτά όλα μέχρι τη στιγμή που συνάντησα τη Ματίνα. Μου πρότεινε να δοκιμάσω να χάσω βάρος με το Eco Slim και μέσα σε 4 βδομάδες είχα βρει τον παλιό μου εαυτό. Έχασα 30 κιλά σε 1 μήνα!



Χριστίνα, 41 ετών

Γεια! Η ιστορία μου είναι παρόμοια με χιλιάδων άλλων, αλλά το τέλος είναι χαρούμενο. Ξόδεψα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου χτίζοντας την καριέρα μου και παντρεύτηκα αργά. Πριν την εγκυμοσύνη ήμουν 51 κιλά. Όμως αφού γέννησα, η αδύνατη σιλουέτα μου εξαφανίστηκε. Ξαφνικά βρέθηκα νε ζυγίζω 90 κιλά. Άκουσα για το Eco Slim εντελώς συμπτωματικά. Μια φίλη συμμετείχε σε μια έρευνα της Ματίνα Κυριακίδη και μου είπε γι' αυτήν. Παράγγειλα τις σταγόνες από την επίσημη ιστοσελίδα και μέσα σε έναν μήνα έχασα 27kg. Μπορούσα να φάω οτιδήποτε και δεν πήγαινα γυμναστήριο. Μια εβδομάδα αργότερα, επέστρεψα στην αρχική μου κατάσταση και ζύγιζα 48 κιλά. Έγινα ακόμη πιο αδύνατη απ' ότι ήμουν πριν την εγκυμοσύνη. Το πιο σημαντικό είναι θεωρώ ότι δεν έμειναν ραγάδες και σημάδια στο δέρμα μου.



Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που η έρευνά μου είχε αποτέλεσμα. Βρήκα τον δρόμο για ασφαλές και γρήγορο αδυνάτισμα, το οποίο είναι προσιτό οικονομικά απ' όλους.
Το Eco Slim μπορεί να το παραγγείλει κανείς από την επίσημη ιστοσελίδα του προμηθευτή εδώ

Τώρα πλέον δεν ανησυχώ για το τι θα κάνουν οι άνθρωποι από την Ένωση διατροφολόγων. Το ιστολόγιό μου μπορεί να διαγραφεί ανά πάσα στιγμή, γιατί πολλοί χάνουν χρήματα λόγω της ανακάλυψής μου. εάν καταφέρατε να μάθετε για το προϊόν, είστε πολύ τυχεροί. Η αλήθεια είναι ακόμη διαθέσιμη στο διαδίκτυο και μπορεί κανείς να καταπολεμήσει με επιτυχία τα περιττά κιλά.
Ματίνα, ζηλεύω τη γενναιότητα και την αποτελεσματικότητά σου! Μόνη σου κόντρα στο σύστημα και κατάφερες αυτό το αποτέλεσμα. Κατάφερα να διαβάσω και το άλλο σου άρθρο για το προϊόν αυτό (που αργότερα σβήστηκε) και το δοκίμασα. το αποτέλεσμα ήταν να χάσω 14 κιλά σε 3 βδομάδες. Τρώω ότι μου αρέσει και η ζωή μου είναι καθιστική. Τώρα το βάρος μου είναι φυσιολογικό, 51 κιλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου