Τραγικό παιχνίδι της μοίρας στο 21χρονο παλικάρι.
Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί ο πρώην ποδοσφαιριστής του Κεραυνού Δένδρων Θανάσης Γκάτης, μετά από αυτοκινητιστικό δυστύχημα που είχε πριν λίες ώρες στο δρόμο της Γιάννουλης.
Από κοντά μας έφυγε σήμερα ο πρώην ποδοσφαιριστής του Κεραυνού Δένδρων Θανάσης Γκάτης, με την ζωή να του παίζει άσχημο παιχνίδι και τον ίδιο να αφήνει την τελευταία του πνοή σήμερα . Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 21χρονος συγκρούστηκε με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λάρισας που εκτελούσε το δρομολόγιο Τύρναβος-Λάρισα.
Για αδιευκρίνιστους λόγους το αυτοκίνητο έπεσε στο πίσω μέρος του λεωφορείου. Από τη σύγκρουση ανασύρθηκε νεκρός από άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λάρισας ο οδηγός του Ι.Χ., ενώ δεν τραυματίστηκε κανείς από τους επιβάτες του λεωφορείου, σύμφωνα με το onlarissa.gr.
....................................................
Η οδήγηση είναι σαν το σκάκι. Οι καλοί παίκτες είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και γνωρίζουν ότι το να σχεδιάσεις την επόμενη κίνηση είναι εξίσου σημαντικό με το να κινήσεις το πιόνι εκείνη τη στιγμή. Το μυστικό βρίσκεται πάντα στα επόμενα μέτρα. Ο καλός οδηγός βρίσκεται πάντα σε εγρήγορση, ελέγχει τι γίνεται μπροστά του, στο πλάι και πίσω του και είναι σε θέση να αντιδράσει εγκαίρως. Εχει καλή αίσθηση του χώρου, μπορεί σχεδόν πάντα να προβλέψει τις κινήσεις των άλλων οδηγών και προτεραιότητά του είναι μία: να μη βάζει τους συνανθρώπους του σε κίνδυνο.
Αντανακλαστικά Φέτελ
Ακόμη και με χαμηλή ταχύτητα, όμως, έχει τύχει σε όλους - τουλάχιστον μία φορά - να βρεθούν πίσω από το τιμόνι σε περίσταση που επιβάλλει να αντιδράσουν με αντανακλαστικά Φέτελ και να μη μείνουν στήλη άλατος. Χωρίς τις κατάλληλες γνώσεις, το δεύτερο σενάριο είναι μάλλον αυτό που θα καταφέρει να κόψει πρώτο το νήμα. Οι περισσότεροι οδηγοί βλέπουν μόνο λίγα μέτρα μπροστά τους, χωρίς να υπολογίζουν αυτό που ακολουθεί. Η αντιμετώπιση της διαδρομής ως ολότητας και η αντίληψη της επικείμενης στροφής είναι κάποια στοιχεία που μπορεί να αποβούν σωτήρια σε περίπτωση ατυχήματος.
Αν η διαδρομή έχει αρκετές στροφές - ή ακόμη και μόνο μία απότομη -, ο οδηγός δεν θα πρέπει να τις αντιμετωπίσει σαν γωνίες, αλλά να τοποθετήσει σωστά το όχημά του, γιατί διαφορετικά είναι πιθανό μέσα στα επόμενα δευτερόλεπτα να δει τις ρόδες του να φλερτάρουν με το αντίθετο ρεύμα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο οδηγός θα πρέπει να κοιτάζει μακριά για να γνωρίζει την πορεία που θα κληθεί να ακολουθήσει και να είναι σε θέση να φρενάρει και να επιταχύνει ανάλογα με την περίσταση. Η ιδανική γραμμή, πάντως, είναι αυτή που βγάζει το αυτοκίνητο από τη στροφή με το μπροστινό τμήμα στραμμένο προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε μια αριστερή στροφή 90 μοιρών, για παράδειγμα, σχηματίζεται ένα νοητό τόξο χωρίς απότομες γωνίες και όσο μεγαλύτερη είναι η καμπύλη, τόσο πιο ομαλά και γρήγορα θα πάει το αμάξι, ενώ όσο λιγότερο στρίψει το τιμόνι, τόσο πιο κοντά θα είναι και στην ιδανική γραμμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου