Είδα την Αδερφή μου να Πεθαίνει από Αιμορραγία, μετά από Παράνομη Έκτρωση». Από τότε…




«Είδα την Αδερφή μου να Πεθαίνει από Αιμορραγία, μετά από Παράνομη Έκτρωση». Από τότε…
Όταν ήταν γύρω στα 30, η Mary – σήμερα 64 χρονών – έμαθε ότι η αδερφή της μητέρας της πέθανε τραγικά σε ηλικία 17 χρονών από ακατάσχετη αιμορραγία που προκλήθηκε από παράνομη έκτρωση.
Όσο μεγάλωνα, η μητέρα μου πάντα μου έλεγε ότι ηαδερφή της είχε πεθάνει από σκωληκοειδίτιδα. Ένα χρόνο όμως αφότου παντρεύτηκα, το 1984, τυλίγαμε μαζί τα Χριστουγεννιάτικα δώρα και έτυχε να της πω «Πάντα αναρωτιόμουν πως έμοιαζε η θεία«. Τότε ήταν η πρώτη φορά που έμαθα τι πραγματικά συνέβη.
Η θεία μου τότε ήταν 17 χρονών, καθολική και έβλεπε κρυφά έναν νεαρό που δεν ήταν όμως καθολικός. Έμεινεέγκυος, προσπάθησε να το κρύψει αλλά τελικά αναγκάστηκε να το πει στους παππούδες μου. Ως παλαιών αρχών, ο παππούς μου πήγε στο σπίτι του νεαρού και είπε ορθά-κοφτά «Τα παιδιά πρέπει να παντρευτούν«, εκείνοι όμως αρνήθηκαν γιατί η θεία μου ήταν καθολική και εκείνοι προτεστάντες.
Όταν η γιαγιά μου άκουσε τα νέα, δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να αντιμετωπίσει την ντροπή που θα ακολουθούσε όντας σε μία μικρή πόλη με μία κόρη ανύπαντρη και ένα εγγόνι. Είχε λοιπόν ακούσει ότι στη διπλανή πόλη ζούσε μία γυναίκα που μπορούσε να «φροντίσει» το «πρόβλημα» και έτσι την πήγαν εκεί. Τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά: εξακολουθούσε να αιμορραγεί ακόμη και όταν γύρισαν σπίτι.
Και επειδή ούτε αυτό μπορούσε να το αντιμετωπίσει η γιαγιά μου, άφησε την 15χρονη τότε μητέρα μου στο σπίτι με την θεία μου και το μόνο που την ένοιαζε ήταν ότι θα μάθαινε ο κόσμος το μυστικό τους. Έκανε σαν τρελή! Λίγες ώρες αργότερα, η αδερφή της πέθανε στην αγκαλιά της…
Όταν γύρισαν στο σπίτι οι γονείς της και την βρήκαν νεκρή, η μητέρα μου προφανώς ήταν σε κατάσταση σοκ ενώ το πρώτο πράγμα που της είπε η μητέρα της ήταν «Τι έκανες;«. Μικρή όπως ήταν και χωρίς να έχει καταλάβει τι συνέβη, έζησε για δεκαετίες ολόκληρες πιστεύοντας πως αυτή ευθυνόταν για τον θάνατο της αδερφής της. Την αλήθεια την έμαθε 25 χρόνια αργότερα από την γιαγιά μου.
Υπάρχει όμως και συνέχεια… Η μητέρα μου έμεινε έγκυος όταν ήταν 19 χρονών, ο πατέρας μου ήταν προτεστάντης και όταν το έμαθαν οι παππούδες μου σίγουρα θα σκέφτηκαν «Δεν μπορούμε να σκοτώσουμε και την δεύτερη κόρη» οπότε την κράτησαν κλειδωμένη στο δωμάτιο μέχρι τους 8μιση μήνες κύησης. Τότε κάλεσαν τον πατέρα μου και του είπαν «αν την θέλεις, έλα να την πάρεις«. Όταν έφτασε στο σπίτι για να μάθει τι συμβαίνει, βρήκε τη μάνα μου ετοιμόγεννη, με μια βαλίτσα στο χέρι. Απλά ήθελαν να ξεφορτωθούν και αυτό το «πρόβλημα» όσο πιο γρήγορα μπορούσαν.
Ο πατέρας μου την πήγε αμέσως στην πόλη, παντρεύτηκαν την επόμενη μέρα και η αδερφή μου γεννήθηκε 2 εβδομάδες αργότερα. Ήταν μαζί για 30 χρόνια μέχρι που εκείνος πέθανε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου